Bylinné obličejové tonikum s mátou Baxter of California (236 ml)

479 Kč
Není skladem na prodejně Není skladem, dostupnost: Není dostupné Informujte mě, až bude zboží skladem
Doprava nad 1000 Kč zdarma Doprava nad 1000 Kč zdarma
Doručení už druhý den Doručení už druhý den
90 dní na vrácení nebo výměnu 90 dní na vrácení nebo výměnu
Popis produktu

Oblíbené obličejové tonikum Baxter of California, které srovná problematickou pleť do latě.

K čemu je to dobré?

K vyčištění obličeje v místech, na které jsou běžná mýdla krátká. Krom nečistot pleť zbaví přebytečného mazu a zároveň stáhne póry a tím sníží jejich viditelnost.

Proč to funguje?

Vitamin E a alantoin působí antioxidačně a společně projasňují pleť a chrání ji před vnějšími vlivy. Uklidňující výtažky z máty, okurky a vilínu virginského zase bojují proti zarudnutí, tonizují a uklidňují pleť a pomáhají srovnat tvorbu kožního mazu do přijatelných mezí.

Jak použít?

Po umytí obličeje mycím gelem/mýdlem naneste pomocí vatového tampónu tonikum na již osušený obličej, hlavní pozornost věnujte čelu, tvářím a nosu. Vyhněte se očím.

Objem: 236 ml

Vyrobeno v Kalifornii

Hodnocení
+ Přidat hodnocení
Složení

AQUA / WATER, HAMAMELIS VIRGINIANA WATER / WITCH HAZEL WATER, METHYL GLUCETH-20, POLYSORBATE 20, SORBITOL, PHENOXYETHANOL, BUTYLENE GLYCOL, CAPRYLYL GLYCOL, GLYCERIN, PARFUM / FRAGRANCE, ETHYLHEXYLGLYCERIN, HEXYLENE GLYCOL, SODIUM PCA, ALLANTOIN, TOCOPHERYL ACETATE, ALOE BARBADENSIS LEAF JUICE, DISODIUM EDTA, SODIUM LACTATE, ARGININE, ASPARTIC ACID, BHT, PCA, CAMELLIA OLEIFERA LEAF EXTRACT, CHAMOMILLA RECUTITA FLOWER EXTRACT / MATRICARIA FLOWER EXTRACT, CUCUMIS SATIVUS FRUIT EXTRACT / CUCUMBER FRUIT EXTRACT, CITRIC ACID, GLYCINE, SODIUM BENZOATE, ALANINE, SERINE, VALINE, POTASSIUM SORBATE, THREONINE, ISOLEUCINE, PROLINE, LIMONENE, PHENYLALANINE, HISTIDINE, CI 42090 / BLUE 1, CI 19140 / YELLOW 5

O značce

Historie značky Baxter of California se začala psát v roce 1965, kdy jistý Baxter Finley narazil na problém, který jsme donedávna řešili také: čili že nemohl najít kvalitní pánskou kosmetiku, která by mu pomohla vyniknout. Začal tedy vyrábět vlastní přípravky, se kterými postupně pokryl všechny myslitelné pánské potřeby způsobem, který jeho značce zajistil téměř okamžitou popularitu.